2011-06-07

So Long, Farewell, Auf Wiedersehen, Adieu...

Nu lägger jag ner här. Blogger och jag har nämligen gjort slut eftersom jag har träffat en annan, nämligen Wordpress! Nu trodde ni att jag tänkte sluta blogga men så lätt blir ni inte av med mig om ni inte absolut vill förstås! Efter fem och ett halvt års mer eller mindre frekvent skrivande tänker jag dock låta denna blogg gå i graven eftersom jag nu avslutar en epok av mitt liv. Istället är familjen på gång för sitt livs största äventyr och NI är välkomna att följa med oss! Länka därför om på studs och kika in på http://abbfrunikina.wordpress.com/  Jag har skrivit där ett tag "i smyg" men har nu bestämt mig för att öppna bloggen för alla som vill läsa.

Jag hoppas att ni vill fortsätta följa oss på vår spännande fortsatta resa och jag förväntar mig massor av kommentarer och gästboksinlägg!

Tills dess... Hejdå alla trogna bloggläsare och på återseende!

/Orsakullan

1 kommentar:

Mamma J sa...

Ojdå - jag har varit supersuperdålig på bloggläsning ett tag och SE vad jag har missat.... Måste genast ta igen lite märker jag! Iiih, vad spännande!