2010-01-13

Solokväll

Älsklingen är ute och svirar så jag sitter här alldeles allena och gråter... Nädå, det är rätt skönt att vara själv så här på kvällen. Eller själv och själv förresten, De små barnen sover och det stora ligger och läser så egentligen är jag inte själv, det bara känns så för det är så... tyst! Ska strax krypa till kojs med Peter Robinson. Han är bra sällskap så här på kvällskvisten! Måste återbörda honom om mindre än en vecka så det gäller att åtnjuta sällskapet så länge det går...

Har varit och dansat ut julen med barnen idag på Öppna Förskolan. Det blev dans runt granen, fika och besök av tomten som stannade till på sin återresa till Nordpolen. Både Isaac och Samuel har haft julgransplundring på skola/dagis och fått godispåsar där med så ingen var särskilt sugen på middag ikväll. Jaja, det är tur att man kommer in i vardagliga rutiner igen. Godis på en onsdag - sicket stolleprov som Emils pappa skulle ha sagt!

Goodnight folks nu ska Peter och jag lösa ett mordfall tillsammans så jag har inte tid med detta längre. So long!

1 kommentar:

♥ Pernill@ sa...

Du har fått en klurig utmaning hos mig