2008-09-08

Sååå trött!!

Usch vad trött jag är. Regnet det bara öser ner mer eller mindre hela tiden och det är bara deppigt och grått ute. Har jobbat ganska mycket också och det tar väl tid att ställa om sig! Är flera lärare på sfi som är sjuka så jag har fått gå in snabbt och mer eller mindre fått köra improvisation och det gör att man blir ganska slut i huvudet (mer än vanligt alltså!). Imorgon däremot ska jag jobba ute i en "förort" och ha en etta. Det var väldigt längesen jag hade såna småttingar så det ska bli jättespännande! På onsdag sedan blir det sfi igen. Är kul att jobba men som sagt, man blir ganska trött när det är nytt och vädret dessutom ser ut som det gör... Hösten KAN ju vara väldigt fin med skogspromenader och svampplockning men det ser inte ut som om det blir så mycket mer av det, suck... Nej, ska upp tidigt imorgon så det blir ett halvtrist inlägg mest för att lämna ifrån mig ett livstecken! Ska spana in singelmammorna på trean först! Sooo looong!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inget regn i Orsa på dagarna, däremot så verkar det regna en skvätt mest varje natt nu. *S*

Förstår att du blir trött av det trista vädret och av det nya jobbet. Alltid tufft att komma in i gängorna igen!

Ha en fortsatt bra dag/fin vecka!
Kram från fd grannen