2008-09-03

Det verkade så lovande...

Vädret alltså! Det regnade som fasen i morse men för några timmar sen klarnade det upp och blev riktigt varmt! Då blir man glad och hoppas att det kanske kanske blir fint några dagar så att man kan ta en skogspromenad eller två. Men icke! Nu vräker det ner igen, suck... Är hemma med alla barnen nu. Isaac var på dagis till 12, Samuel kom hem kl 13 och Emma strax före 15. Nu kollar de på Disney på video alla tre. Ska strax laga middag, tror det blir våfflor trots att matschemat säger att våfflorna ska sparas till imorgon men känner inte för någon avancerad middag idag! Har extremt lite att blogga om känns det som eller också har jag bara dålig fantasi för det händer ju faktiskt en hel del grejor trots att man inte jobbar. Har sovit i vår nya säng inatt till exempel. Har sovit på madrass på golvet inne hos Isaac i flera veckor men nu äntligen är Hemnes på plats! Såååå skönt! Kanske kan ryggen bli normal igen inom den närmaste tiden :-) Även garderoben börjar anta sitt slutgiltiga utseende. Är en del hyllor och korgar som ska på plats bara plus en stång som blev fel och som ska skickas från IKEA, sen kan man äntligen börja packa upp alla kläder. Är liiite jobbigt att bo i "kappsäck" i längden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vilken vecka ni har haft! När jag läste i tidningen om barnen som varit borta tänkte jag på er men hoppades att det inte var era barn. Fy vad otäkt. Tur att det slutade bra.
Nu får jag verkligen ta mig i kragen och ta en promenad åt ert håll så jag får se hur ni har det i huset!
Funderar på att ha en tjejkväll nästa vecka för jag är ensam under veckan. Hur ser onsdagen ut för dig?
Ha det bäst! Hälsa familjen!